Lippényi Gábor vagyok. 1976-ban végeztem a Jazz Tanszakon.1979-ig, az akkor a P-Mobilba  igazoló Tunyogi Péterrel együtt, a Koncz Zsuzsa kísérőzenekaraként is működő Beton együttesben zenéltem, majd közel két év skandináviai vendéglátózás után session zenészként kezdtem itthon dolgozni.
      Zorán, az R-Go együttes, Gerendás Péter és több más előadó színpadi produkciójában vettem részt. Ezzel párhuzamosan szintetizátorokkal és soksávos felvételekkel is elkezdtem foglalkozni. 

     Hangszerelőként első komolyabb sikeremnek Delhusa Gjon Nika Se Perimeno című számát tartom, ugyanerről a lemezről többek között a Rómeó és Júlia dal (Nino Rota filmzenéje) is a kedvenceim között van, a mai napig. Más előadók slágereinek, így például az AD-Studio Álmaimban Amerika számának a zenei megvalósításában is részem volt. 

      A kilencvenes években a Supra Hits lemezek hangszerelőjeként, zenei producereként együtt dolgozhattam a magyar előadók akkori élvonalával. A sorozat megjelent hanghordozói közül mindegyik aranylemez lett és többért platinalemezt kaptunk. (Akkoriban még 50000 példány volt a platina.) Szakmai szempontból ennél fontosabb, hogy minden évben az aktuális külföldi slágereket kellett hitelesen megvalósítani a stúdióban, amiből rengeteget lehetett tanulni, hangszerelőként illetve hangmérnökként egyaránt.

     A 2000-es évektől kezdve a Székesfehérvári Vörösmarty Színház szinte összes zenei produkciójában részt vettem, ezek kapcsán kerültem újra munkakapcsolatba Szomor Györggyel. Az általa írt Diótörő és Egérkirály volt az első teljes musical hangszerelésem, vele később a Robin Hood és a Monte Cristo grófja darabokat is elkészíthettem. Több darab zenéje készült nálam a Békéscsabai Jókai Színház, illetve Szombathelyen a Weöres Sándor Színház részére. Ezekben a munkákban zenészként is részt vehettem, de a színpadi zenélés sem szűnt meg teljesen, a mai napig aktív tagja vagyok a koncertező R-Go zenekarnak. 

    A zenélés és stúdiózás mellett a megszerzett tudás átadásával is próbálkozom. A zenei újságírást a  Zenész Magazin hasábjain, hangszer tesztek, illetve technikai klubok formájában kezdtem el művelni. Évekig tanítottam, elsősorban zenetanárokat a Steinberg cég hazai képviseletén, akkreditált tanfolyamokon. A stúdióban oktatással is foglalkozom, egyéni és csoportos órákon hatékonyan sikerült már több tanítvánnyal is megismertetni a zenei szoftverek használatát, illetve stúdió technikákat, alapismereteket.